მეხუთე დღე დაწყებისთანავე საინტერესოდ დაიწყო.გავიარეთ მესამე და მეოთხე მოდული.დავწყვილდით და გავიზიარეთ ერთმანეთის ნაშრომები, მივეცით ერთმანეთს უკუკავშირი. განვიხილეთ ისტ როგორც საკომუნიკაციო და საძიებო საშუალება. გავეცანით ტექნოლოგიების გამოყენებასთან დაკავშირებულ სამართლებრივ და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებას და სწავლებას. განვიხილეთ რა არის საავტორო უფლებები და ვნახეთ პრეზენტაცია. ვნახეთ და შევაფასეთ მოსწავლეების პრეზენტაციის ნიმუშები და გავუკეთეთ ერთმანეთს ბლოგზე შეფასებები.
მაკა შენი თემა მე ძალიან მომეწონა,სწორად გაქვს დროზე განსაზღრული,ბავშვებიც მოიძიებენ ინფორმაციას ცხოველების,ფრინველების და ადამიანების საცხოვრისზე და მოახდენენ მათ შორის მსგავსება განსხვავების დადგენას.
ОтветитьУдалить