მეხუთე დღე დაწყებისთანავე საინტერესოდ დაიწყო.გავიარეთ მესამე და მეოთხე მოდული.დავწყვილდით და გავიზიარეთ ერთმანეთის ნაშრომები, მივეცით ერთმანეთს უკუკავშირი. განვიხილეთ ისტ როგორც საკომუნიკაციო და საძიებო საშუალება. გავეცანით ტექნოლოგიების გამოყენებასთან დაკავშირებულ სამართლებრივ და ეთიკური პრაქტიკის მოდელირებას და სწავლებას. განვიხილეთ რა არის საავტორო უფლებები და ვნახეთ პრეზენტაცია. ვნახეთ და შევაფასეთ მოსწავლეების პრეზენტაციის ნიმუშები და გავუკეთეთ ერთმანეთს ბლოგზე შეფასებები.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
მეცხრე დღის პეფლექსი
ტრენინგის ბოლო დღეს გადავხედეთ საკუთარ პორტფოლიოს, ავტვირთეთ ბლოგზე. გავაკეთეთ ჩვენი პროექტის პრეზენტაცია და მივიღეთ ერთმანეთისგან უკუკავში...
-
ტრენინგის მეოთხე დღე საკმაოდ დატვირთული და ნაყოფიერი იყო. განვიხილეთ შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები. ავარჩიეთ მეთოდები და ინსტრუმენტებ...
-
სამუშაო დღე დავიწყეთ წინა დღის განხილვით, გავიხსენეთ ყველა საკითხი რაც წინა დღეს განვიხილეთ. ამის შემდეგ დავწყვილდით და მივეცით ერთმანეთს უ...
-
ტრენინგის ბოლო დღეს გადავხედეთ საკუთარ პორტფოლიოს, ავტვირთეთ ბლოგზე. გავაკეთეთ ჩვენი პროექტის პრეზენტაცია და მივიღეთ ერთმანეთისგან უკუკავში...
მაკა შენი თემა მე ძალიან მომეწონა,სწორად გაქვს დროზე განსაზღრული,ბავშვებიც მოიძიებენ ინფორმაციას ცხოველების,ფრინველების და ადამიანების საცხოვრისზე და მოახდენენ მათ შორის მსგავსება განსხვავების დადგენას.
ОтветитьУдалить